Etsin vanhaa valokuvaa Liljendalin Sävträskin sillasta.

Kysytty

Etsin vanhaa valokuvaa Liljendalin Sävträskin sillasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anders Allardtin kirjassa Liljendal sockens historia sekä Synnöve Bergholmin teoksessa Liljendal hembygdsbok löytyy pari mustavalkoista kuvaa Sävträskin sillasta. Liljendalin kirjastossa on lehtileikkeitä siltaa koskevista artikkeleista. Paikallisen kotiseutuyhdistyksen Liljendal hembygdsföreningin tiedot löytyvät osoitteesta
http://www.ita-uudenmaankylat.fi/categories.asp?document_id=353&cat_id=…