Etsin valokuvaaja Greg Gorman:in kirjoja esitelmääni varten, joka on jo tammikuun lopulla. Hänen kirjoistaan eniten kiinnostavat Perspectives, Inside Life ja /…

Kysytty

Etsin valokuvaaja Greg Gorman:in kirjoja esitelmääni varten, joka on jo tammikuun lopulla. Hänen kirjoistaan eniten kiinnostavat Perspectives, Inside Life ja / tai Volume 1. Jos yhtään näistä kirjoista löytyy, onko mahdollista lainata Turkuun ja millä aikataululla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valokuvaaja Greg Gormanin teoksia ei ole Suomen kirjastojen kokoelmissa. Taideteollisen korkeakoulun kirjastossa Helsingissä on teos nimeltä Visual aid (toimittanut James Danziger, 1986), jonka kuvista osa on Greg Gormanin valokuvia.

Ruotsin kansalliskirjaston kokoelmissa on Gormanin teos nimeltä
Visual merchandising and store design workbook : merchandising, fixturing and lighting: create visual excitement for retail stores.
Kysymiäsi kirjoja on pääasiassa Keski-Euroopan ja Yhdysvaltain kirjastoissa. Kirjoja voi kaukolainata oman kunnan kirjaston kautta, mutta Turun kaupunginkirjaston tilaava kaukopalvelu on pääkirjaston muuton takia suljettu maaliskuuhun 2007 asti. Ota yhteyttä kirjastoon täältä:
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=37698
Esitelmääsi on enää kuukauden verran aikaa, joten voi olla että et ehdi ajoissa saada kirjoja.