Etsin uuta akkua Helkama merkitsen postin vanhaan Sähköoyörään onko niitä saatavilla ja jos on niin mistä voisi kysellä

Kysytty

Etsin uuta akkua Helkama merkitsen postin vanhaan Sähköoyörään onko niitä saatavilla ja jos on niin mistä voisi kysellä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty
0 ääntä

Kommentit

Vaihtoehtona kannattaa miettiä myös uuden sähköpyörän hankkimista. Parin viime vuoden aikana sähköpyörät ovat yleistyneet vauhdilla useampien kotimaisten verkkokauppojen valikoimissa: https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/urheilu/pyoraily/sahkopyorat Tehdasvalmisteisiin pyöriin saa myös hyvin varaosia.