Etsin traktorin Massey Ferguson 135 (MF 135) vuosimallin -66 korjauskäsikirjaa ja varaosakirjaa. Voi olla millä kielellä hyvänsä, ensisijaisesti suomi.

Kysytty

Etsin traktorin Massey Ferguson 135 (MF 135) vuosimallin -66 korjauskäsikirjaa ja varaosakirjaa. Voi olla millä kielellä hyvänsä, ensisijaisesti suomi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä kirjaa ei näy olevan Suomen kirjastoissa.

Alfamer Oy myy englanninkielistä korjausopasta, jonka sarjanumero on MF 27; sisältää mallit MF 135, MF 150 sekä MF 165.
Alfamerin yhteystiedot ovat:
Alfamer Oy
Hämeentie 68
00550 Helsinki
www.alfamer.fi