Etsin tietoa "Vihreä Kristalli" nimisestä tietokoneelle tehdystä suomalaisesta pelistä, joka valmistui n.1985. Tekijän tietojen mukaan peliä on löytynyt…

Kysytty

Etsin tietoa "Vihreä Kristalli" nimisestä tietokoneelle tehdystä suomalaisesta pelistä, joka valmistui n.1985. Tekijän tietojen mukaan peliä on löytynyt muutamasta pääkaupunkiseudun kirjastosta. Onko arkistossa vielä tietoa tästä pelistä tai vielä parempaa, onko fyysistä kopiota pelistä olemassa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti pelistä ei enää löydy tietoja eikä varastokappaleita. Kenties Suomen pelimuseo osaisi auttaa?

Suomen pelimuseo