Etsin tietoa sähköisen asioinnin kehityksestä Suomessa, jonkinlaista tutkimustietoa vuosittaisesta kehityksestä. ja miten kuluttajakäyttäytyminen on asiaa…

Kysytty

Etsin tietoa sähköisen asioinnin kehityksestä Suomessa, jonkinlaista tutkimustietoa vuosittaisesta kehityksestä. ja miten kuluttajakäyttäytyminen on asiaa edistänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehkä seuraavista teoksista on hyötyä.
Teosten saatavuuden pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista voi tarkistaa HelMet-palvelusta http://www.helmet.fi ,lähikirjastoon voi jättää kaukolainapyynnön, mikäli teosta ei ole pääkaupunkiseudulla.

[1] Laatutyökalun uudet vaateet selvitys julkisten verkkopalvelujen laatukriteeristön kehitystarpeista Hupponen, Paula Helsinki Taideteollinen korkeakoulu 2006
Kirjasto: ARSCA - Taidekorkeakoulujen kirjastot

[ 2 ] Tunnistaminen julkishallinnon verkkopalveluissa Tunnistaminen ja käyttövaltuudet -työryhmä [Helsinki] Valtiovarainministeriö, hallinnon kehittämisosasto 2006
Kirjasto: SELMA - Eduskunnan kirjasto

[ 3 ] Sähköisten asiointipalvelujen kehittäminen julkishallinnossa Helsinki Valtiontalouden tarkastusvirasto 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[ 4 ] Sähköisen kuulemisen kehittäminen valtionhallinnossa Otakantaa-palvelun uudistaminen ja kuulemisjärjestelmän laaja kehittäminen Otakantaa.fi-työryhmä Helsinki Oikeusministeriö 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[5 ] Toisen asteen koulutuksen sähköisen hakujärjestelmän kehittämistyöryhmän muistio Toisen asteen koulutuksen sähköisen hakujärjestelmän kehittämistyöryhmä [Helsinki] Opetusministeriö, koulutus- ja tiedepolitiikan osasto jakaja: Yliopistopaino 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[6 ] Sähköinen äänestys lausuntoyhteenveto Helsinki Oikeusministeriö 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[7] Tulevaisuuden elinvoimainen Suomi tieto- ja viestintätekniikka & tuottavuus tietoyhteiskuntaneuvoston raportti hallitukselle Tietoyhteiskuntaneuvosto [Helsinki] Valtioneuvoston kanslia 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[8] Sähköistä kiinteistönvaihdantaa selvittävän toimikunnan loppumietintö Sähköistä kiinteistönvaihdantaa selvittävä toimikunta [Helsinki] Oikeusministeriö jakaja: Edita Publishing 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[ 9 ]Hyvä sähköinen hallinto Voutilainen, Tomi [Helsinki] Edita 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[10 ] Logistiikan tietojärjestelmien yhteensovittaminen yksityisen ja julkisen sektorin välillä Eklund, Peetu Turku 2006
Kirjasto: VALPURI - Turun kauppakorkeakoulun kirjasto

[11] Valtioneuvoston periaatepäätös valtionhallinnon IT-toiminnan kehittämisestä [Helsinki] Valtiovarainministeriö, hallinnon kehittämisosasto 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[12] Sähköisten palveluiden analysointi Suomen kunnissa ja seutukunnissa Elektroninen aineisto tapaustutkimus Hämäläinen, Henri Jyväskylä 2006
Kirjasto: JYKDOK - Jyväskylän yliopiston kirjasto

[13 ] Mahdollisuuden aika kohti virtuaalista organisaatiota Grönroos, Mauri [Tampere] Transatlanta 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[14] Tietoyhteiskuntatilasto 2006 Parjo, Lea Helsinki Tilastokeskus 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[15] Sähköisten asiointipalvelujen kehittäminen kunnissa Elektroninen aineisto Toivanen, Mia Tampere Tampereen yliopisto 2006
Kirjasto: TAMCAT - Tampereen yliopiston kirjasto

[16 ]Asianajajaliiton ja oikeusministeriön yhteisen sähköisen asioinnin kehittämistyöryhmän loppuraportti Asianajajaliiton ja oikeusministeriön yhteisen sähköisen asioinnin kehittämistyöryhmä Helsinki Oikeusministeriö 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[17 ] Electronic services as a creator of competitive advantage in conventional scheduled airlines Elektroninen aineisto Lehtinen, Pekka Jyväskylä 2006
Kirjasto: JYKDOK - Jyväskylän yliopiston kirjasto

[18] EHealth - Passiivisesta potilaasta aktiiviseksi hoidon osatekijäksi Koiranen, Marjaana Turku 2006
Kirjasto: VALPURI - Turun kauppakorkeakoulun kirjasto

[ 19 ] Banker och Internet särskilt om kundaktiverade betalningsinstruktioner Johansson, Lennart Uppsala Iustus 2006
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[ 20 ] Tekijät: Sirkiä, Timo
Nimeke: Joka toinen tehnyt verkko-ostoksia / Timo Sirkiä
Aineisto: artikkeli kausijulkaisussa
Julkaisussa: Tieto&trendit . - Helsinki : Tilastokeskus . 2006 : 9 , s. 16-18

[21] Tekijät: Nurmela, Juha
Nimeke: Kansalaisesta e-kansalainen : tilastotutkimusten tuloksia suomalaisten tieto- ja viestintätekniikan käytöstä 1996-2005 / Juha Nurmela, Lea Parjo, Timo Sirkiä
Aineisto: kirja
Julkaistu: Helsinki : Tilastokeskus , 2006

[22] Nimeke: Suomalaisten viestintävalmiudet 2000-luvun vuorovaikutusyhteiskunnassa / Nurmela Juha... [et al.]
Julkaistu: Helsinki : Tilastokeskus , 2004
Ulkoasu: 135 s.
Sarja: (Katsauksia / Tilastokeskus , ISSN 1239-3800 ; 2004:4)
Huomautus: Suomalaiset ja tuleva tietoyhteiskunta -hanke
Rajoitukset: Käytössä Tilastokirjastossa
Aineisto: kirja
Teoksen kieli: fin
ISBN: 952-467-310-X
Asiasana: viestintätekniikka (ysa)
tietoyhteiskunta (ysa)
tietotekniikka - käyttäjät (ysa)
tietokoneet - kotitaloudet (ysa)
puhelimet - matkapuhelimet (ysa)
tekstiviestit (ysa)
sähköposti (ysa)
verkkokauppa (ysa)
tietoverkot (ysa)
verkkoviestintä (ysa)
viestintätutkimus - tietoyhteiskunta (ysa)
sähköinen viestintä - viestintätaidot - suomalaiset (ysa)
Internet - käyttö - suomalaiset (ysa)
vuorovaikutus - yhteiskunta (ysa)
käyttäjät (ysa)
tietotekniikka (ysa)
tietokoneet (ysa)
kotitaloudet (ysa)
puhelimet (ysa)
matkapuhelimet (ysa)
internet (ysa)
viestintätekniikka (opms)
tietoyhteiskunta (opms)
käyttäjät (opms)
käyttö (opms)
tietotekniikka (opms)
tietokoneet (opms)
kotitaloudet (opms)
Internet (opms)
puhelimet (opms)
verkkokauppa (opms)
informationssamhälle (allars)
datateknik (allars)
datorer (allars)
kommunikationsteknik (allars)
statistik (allars)
Tietoyhteiskunta (helecon)
Tietotekniikka (helecon)
Tietoliikenne (helecon)
Internet (helecon)
Viestintä (helecon)
Elämäntapa (helecon)
Information society (helecon)
Information technology (helecon)
Data communication (helecon)
Communication (helecon)
Way of life (helecon)
tietotekniikka (eks)
viestintä (eks)
tietoyhteiskunta (eks)
työntekijät (eks)
kotitaloudet (eks)
tietokoneet (eks)
tietoverkot (eks)
osaaminen (eks)
asenteet (eks)
matkapuhelimet (eks)
sähköinen viestintä (eks)
Internet (ysa)
käyttö (ysa)
osaaminen (ysa)
viestintätaidot (ysa)
asenteet (ysa)
omistus (ysa)
työpaikat (ysa)
sähköinen viestintä (ysa)
valmiudet (ysa)
viestintätekniikka (eks)
viestintä (ysa)
tilastot (ysa)