Etsin tietoa muistelmateoksesta Kyllikki Forsellista kansallisteatterin näyttelijästä. Onko sitä jo kirjastoissa, vai mikä on tilanne? Nimi teoksella on…

Kysytty

Etsin tietoa muistelmateoksesta Kyllikki Forsellista kansallisteatterin näyttelijästä. Onko sitä jo kirjastoissa, vai mikä on tilanne? Nimi teoksella on mahdollisesti "Suurella näyttämöllä" tai sinnepäin.
Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllikki Forssellin muistelmateos "Suurella näyttämöllä" ei valitettavasti ole vielä tullut kirjastoihin. Kirjaa on tilattu monta kappaletta, ja ne ovat varattavissa todennäköisesti muutaman viikon sisällä.

http://www.helmet.fi/