Etsin tietoa metalliteollisuuden yleisistä sopimusehdoista NL01. Löytyisikö kirjastoista Jyväskylän seudulta?

Kysytty

Etsin tietoa metalliteollisuuden yleisistä sopimusehdoista NL01. Löytyisikö kirjastoista Jyväskylän seudulta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisiä sopimuksia ei valitettavasti löydy kirjastoista. Tietoa sopimuksista ja niiden tilauksen voi tehdä Tegnologiateollisuus ry:n (entinen Metalliteollisuuden Keskusliitto) www-sivujen kautta osoitteesta http://www.teknologiainfo.net/default.asp?docId=12357&productGroupId=12…. Lisätietoa voi kysyä myös Järjestöjen Talolta, Kalevankatu 4, 40100 Jyväskylä, puh. (014) 656 611.