Etsin tietoa kirjailijaesitelmääni varten Annika Thorista. Mitä kirjoja hän on kirjoittanut. Onko hän kirjoittanut runokirjoja? Tarvitsisin kirjojojen nimiä…

Kysytty

Etsin tietoa kirjailijaesitelmääni varten Annika Thorista. Mitä kirjoja hän on kirjoittanut. Onko hän kirjoittanut runokirjoja? Tarvitsisin kirjojojen nimiä todella paljon, täksi illaksi! Myös suomentamattomien kirjojen nimet kelpaavat!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annika Thorin kirjoittamat kirjat:

- Eldfågeln
- En ö i havet
- Havets djup
- Nu, imorgon!
- Näckrosdammen
- Pirr i magen klump i halsen
- Rött hjärta blå fjäril
- Sanning eller konsekvens
- Öppet hav

Suomennettu ei ole kuin neljä jo löytämääsi teosta.

Annika Thorista on kysytty usein tässä palvelussa. Löydät vastaukset osoitteesta

http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/arkisto.aspx