Etsin tietoa kaukolainaamastani kirjasta. Kirja on japaninkielinen, Unicefin toimittama ja kertoo Aasian maiden lapsista, heidän suurista juhlistaan…

Kysytty

Etsin tietoa kaukolainaamastani kirjasta.

Kirja on japaninkielinen, Unicefin toimittama ja kertoo Aasian maiden lapsista, heidän suurista juhlistaan.
Muistaakseni "Japanin kulttuurin ystävät" on sen kirjastolle lahjoittanut

Jokainen kertomus päättyy kysymykseen:
"Arvaatko, mikä on minun maani/minkä maalainen olen?"

Bakuga dokuniiruka wakaru

Etsin kirjaa saadakseni sen itselleni mahdollisesti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on todennäköisesti tämä:

Matsuoka, Kyoko
Dokoni iru ka wakaru hon
Tokio, Koguma 1988

Se on Turun kaupunginkirjaston kokoelmissa.