Etsin tietoa eri maiden käytännöistä ja kulttuureista hoitotyössä. Ei siis kulttuurien kohtaamisesta Suomessa vaan ihan paikanpäällä esim. hoitotyön…

Kysytty

Etsin tietoa eri maiden käytännöistä ja kulttuureista hoitotyössä. Ei siis kulttuurien kohtaamisesta Suomessa vaan ihan paikanpäällä esim. hoitotyön erityispiirteitä Englannissa. Lehtiartikkeleita tai yms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastojen verkkopäätteiltä voit selata englanninkielistä EBSCO –artikkelitietokantaa. Hakusanoilla nursing, culture, united kingdom, united states, jne. löydät kokotekstiartikkeleita. Sinun kannattaa kuitenkin mennä Terveystieteiden keskuskirjastoon ja selata heidän tarjoamiaan tietokantaja. Yhteystiedot löydät osoitteesta:
http://www.terkko.helsinki.fi/