Etsin teoksia asiakaspalvelun laadusta.

Kysytty
3.6.2003

Etsin teoksia asiakaspalvelun laadusta.

Vastaus

Vastattu
4.6.2003
Päivitetty
4.6.2003

Tässä olisi kirjoja asiakaspalvelun laadusta:

1) Hemmi, Marja: Avec: asiakaspalvelua ravintolassa (WSOY, 2002)

2) Kangas, Pirkko: Tavoitteena tyytyväinen asiakas (Painatuskeskus, 1994)

3) Lele, Milind M.: Asiakas - menestyksen avain (Rastor-julkaisut, 1991)
- mm. kilpailukyvystä, yrityksistä

4) Pesonen, Hanna-Leena: Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena: markkinointia, viestintää, psykologiaa (PS-kustannus, 2002)

5) Hämäläinen, Jukka: Luonnollinen palvelu: kohtele asiakastasi kuin itseäsi
(Luma, 1999)

6) Nordman-Sjöberg, Solveig: Hyvään asiakaspalveluun tiimityöllä (Edita, 1998)

7) Asiakaspalvelu ja laaduntekijät (toim. Pertti Lehmus, Tapio Korkala)
(Kiinteistöalan kustannus, 1996)

8) Heikkinen, Krista: Yrityksen palvelun laadun parantaminen oppaiden työnhalun lisäämisen kautta (Haaga instituutti, 1995)
- matkailualasta

9) Horovitz, Jacques: Kohti nollavirhettä palvelun laadussa (Rastor-julkaisut, 1992)

10) Ylikoski, Tuire: Unohtuiko asiakas (KY-palvelu, 1999)
- mm. palveluyrityksistä, vuorovaikutuksesta, markkinoinnista

11) Miten mittaan asiakastyytyväisyyttä: ohjeita ja kokemuksia yrityskäytännöstä (Suomen laatuyhdistys, 1995)

Tarkemmat tiedot sekä teosten saatavuuden saa selville Helmet-tietokannasta
http://www.helmet.fi

Tietokanta kattaa pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen kokoelmat.

0 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.