Etsin taulua, jota en ole koskaan nähnyt. Luin siis artikkelia Broadlysta, ja löysin kuvauksen taulusta, jota ei mainita nimeltä. Sitä kuvaillaan artikkelissa…

Kysytty

Hei! Etsin taulua, jota en ole koskaan nähnyt. Luin siis artikkelia Broadlysta, ja löysin kuvauksen taulusta, jota ei mainita nimeltä.
Sitä kuvaillaan artikkelissa näin:

"There on the wall, hung a portrait of a wealthy, elderly woman. She sat in a chair, with a sleeping cat in her lap. Her severe black dress possessed a sharp white collar, and a gold choker elegantly constricted her neck. An angled frown sent ripples across her weathered face. Her expression was one of terminal loneliness—of costly despair. This painting, Walter explained, was a major work of a leading German Expressionist from the Weimar era. The painting was worth millions, but that was not the point. "

Haluaisinkin tietää, mikä taulu on kyseessä.