Etsin tätä Riston Valinnassa soitettua levyä. Ei näy kaupoista löytyvän. Mahtaisiko olla missään kirjastossa? Johann Schelle: Machet die Tore weit. Musica…

Kysytty

Hei, etsin tätä Riston Valinnassa soitettua levyä. Ei näy kaupoista löytyvän. Mahtaisiko olla missään kirjastossa?

Johann Schelle: Machet die Tore weit. Musica Fiata (DHM 0547277298.2). Johann Sebastian Bach: Nun,komm ,der Heiden Heiland

Voisi olla jokin muukin levy, jossa nuo biisit olisivat!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bachin Nun komm die Tore Weit löytyy useammaltakin kirjaston levyltä, esimerkiksi näiltä:

- Orgelbüchlein : chorales for Advent and Christmas / Johann Sebastian Bach ; Kari Vuola, organ, Cantus Mercurialis & Hannu Vuorela (2007)
- Orgelmusik zur Weihnacht = Organ music for Christmas / Michael-Christfried Winkler (2006)
- Weihnachtsarien = Christmas Arias / Johann Sebastian Bach (2005)

Schellen Machet die Tore weit on Fono-tietokannan (http://www.fono.fi/)mukaan esitetty ainakin 1993 ilmestynellä levyllä Schelle, Actus Musicus Auf Weyh-Nachten. Sitä ei kuitenkaan kirjastoissa ole. Levy on kuitenkin ainakin netitse ostettavissa.

Kumpikin on netitse myös kuunneltavissa.