Etsin tämänvuotisen Helmet-lukuhaasteen kohtiin 47-47 ("Kaksi kirjaa, joiden kirjoittajat kuuluvat samaan perheeseen tai sukuun.") kirjoja nimenomaan…

Kysytty

Etsin tämänvuotisen Helmet-lukuhaasteen kohtiin 47-47 ("Kaksi kirjaa, joiden kirjoittajat kuuluvat samaan perheeseen tai sukuun.") kirjoja nimenomaan vähemmistökirjailijoilta (etninen, rodullistettu, sukupuoli-identiteetti, jne.). Olisiko antaa vinkkejä tähän liittyen?

Vastaus

Vastattu

Helmet-lukuhaasteen Facebook-ryhmästä katselin tähän kohtaan tarjottuja vinkkejä, jotka kävisivät reunaehtoihisi:

  • Michelle ja Barack Obama
  • Mark Levengood ja Jonas Gardell
  • Inga Magga ja Siiri Magga-Miettunen
  • Alice ja Rebecca Walker
  • Nicola ja David Yoon
  • Attica ja Tembi Locke

Lisäksi ainakin Anita ja Kiran Desai.