Etsin tämän päivän Ranskasta, ehkä Pariisin alueesta, kertovaa romaania. Mitä suosittelisit?

Kysytty

Etsin tämän päivän Ranskasta, ehkä Pariisin alueesta, kertovaa romaania. Mitä suosittelisit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän päivän Pariisiin sijoittuvia romaaneja ovat esimerkiksi:

Barreau, Nicolas: Meillä on aina Pariisi, Pieni elokuvateatteri Pariisissa ja Rakkausromaanin resepti

Kelly, Cathy: Kaikki alkoi Pariisissa

Martin-Lugand, Agnès: Onnelliset ihmiset lukevat ja juovat kahvia ja Huolet pois, elämä on helppoa

Pancol, Katherine: Aina ei tapahdu surullisia asioita

Slimani, Leïla: Kehtolaulu

Vargas, Fred: Komisario Adamsberg -sarja

Zeniter, Alice: Unohtamisen taito

Muualle nyky-Ranskaan sijoittuvia romaaneja:

Gavalda, Anna: Parempaa elämää

George, Nina: Pieni bistro Bretagnessa

Lemaitre, Pierre: Silmukka

1 ääntä

Kommentit

Antoine Laurain: Punaisen muistikirjan nainen.
Todella viehättävä ja hauskakin pikku romaani.