Etsin suomenkielistä tekstiä lauluun "Rakkautta vain", (All you need is love). Eräs ystäväni haluaa laulaa laulun kaverinsa häissä ja pyysi apua.

Kysytty

Etsin suomenkielistä tekstiä lauluun "Rakkautta vain", (All you need is love). Eräs ystäväni haluaa laulaa laulun kaverinsa häissä ja pyysi apua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielinen versio kappaleesta All you need is love on ainakin Kristiina Hautalan levyllä 20 suosikkia: En koskaan sekä levyllä Laulava sydän: The Beatles, Mari Rantasilan esittämänä. Näiden cd-levyjen saatavuustiedot voit tarkistaa HelMet-tietokannasta www.helmet.fi .