Otsikko
Etsin suomen- tai englanninkielisiä käännöksiä venäläisistä matematiikankirjoista lapsille.

Kysytty

Etsin suomen- tai englanninkielisiä käännöksiä venäläisistä matematiikankirjoista lapsille. Kirjoittaja mm M. I. Moro.

Kirjassa tulisi olla mukana vastaukset.

Esimerkkinä tämä jota en teiltä löytänyt:
Russian Grade 1 Mathematics

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti Moron kirjoittamia kirjoja ei näytä suomennetun. Finna haku löysi 22 osumaa, mutta kirjat ovat venäjänkielisiä. Finna hakutulos

Toisen venäläisen kirjailija Perelman, Jakov Isidorovits matematiikan kirjoja löytyy pari myös suomeksi. Helmet hakutulos

Matematiikkaa lapsille löytyy Helmetistä 26 kpl hakusanoilla matematiikka, lastenkirjallisuus. Helmet hakutulos

Samalla haulla Finna löytää 104 kpl Finna hakutulos