Etsin suomalaisen kirjoittajan kirjaa joka todennäköisesti julkaistu 2021 tai 22. Kirja kertoo tositapahtumista 1970 luvun alkuvuosilta miehestä joka…

Kysytty

Etsin suomalaisen kirjoittajan kirjaa joka todennäköisesti julkaistu 2021 tai 22. Kirja kertoo tositapahtumista 1970 luvun alkuvuosilta miehestä joka houkutteli naisia kesällä amerikkalaiseen autoonsa ja surmasi myöhemmin. En tiedä jatkoa kun kirjan lukeminen jäi kesken, jos tunnistatte tästä kirjan niin paljon kiitoksia.

Vastaus

Vastattu

Kaivattu kirja lienee Miika Viljakaisen Liftarisurmat : sarjamurhaaja Ensio Koivusen rikokset ja tuomio.