Etsin sosiaalipsykologian/sosiologian tenttikirjaa, joka on suomenkielinen ja oli käytössä 2000-luvun alussa Kuopion yliopistossa. Kirjassa oli eri…

Kysytty

Etsin sosiaalipsykologian/sosiologian tenttikirjaa, joka on suomenkielinen ja oli käytössä 2000-luvun alussa Kuopion yliopistossa.
Kirjassa oli eri teoreetikkojen näkemyksiä yhteiskunnasta tms. Mm. Marx!!!
Kuvittelen tekijän sukunimen alkaneen S-kirjaimella ja kannen olleen vihreä, mutta se voi olla harhaa.
Kirja ei ollut kovin paksu ja pienempi kuin A5-koko.
Kirja oli erittäin vaikea tenttikirja, mutta se ei taida auttaa tässä asiassa.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä voisi olla Sosiologia / Kimmo Saaristo & Kimmo Jokinen (WSOY, 1.p. 2004)

Vihreä, pienehkö, toinen tekijä alkaa S-kirjaimella, Marx löytyy. Varmaan soveltuva tenttikirjaksi.