Etsin Sibeliuksen Metsänhaltijan nuottia kokoonpanolle piano, viulu 1, viulu 2, alttoviulu, sello, käyrätorvi 1, käyrätorvi 2 ja Viktor Rydbergin kirjoittama…

Kysytty

Hei! Etsin Sibeliuksen Metsänhaltijan nuottia kokoonpanolle piano, viulu 1, viulu 2, alttoviulu, sello, käyrätorvi 1, käyrätorvi 2 ja Viktor Rydbergin kirjoittama runo Skogsrået.Lasse Pöysti on sen kääntänyt suomeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sibeliuksen Metsänhaltijasta näyttäisi löytyvän vain partituuri ja CD-levyjä. Levyjen kansilipukkeissa tai tekstiliitteissä löytyy Rydbergin runo eri kielillä.
Sibeliuksen yhtenäistetyn teosluettelon mukaan kyseessä on Sibeliuksen opus numero 15, jonka kokoonpano on lausuja, piano, 2 käyrätorvea ja jousiorkesteri.
Partituuri on teoksessa: Sibelius, Jean (säv.)
Complete works = Sämtliche Werke.
Series 1 (orchestral works). Volume 9.
Partituuri on tällä hetkellä lainassa Lahden kaupunginkirjastosta.

Myöskään haku Sibelius-Akatemian tietokannasta ja muiden Suomen kirjastojen tietokannoista ei tuottanut tulokseksi nuottia.