Etsin sellaista säestystä lastenlauluun nimeltä: SYKSY ja LEHMÄ. Sen ovat tehneet J. & T. Löytty. Löytyykö siis cd:tä, jossa kyseinen kappale on?

Kysytty

Etsin sellaista säestystä lastenlauluun nimeltä: SYKSY ja LEHMÄ.
Sen ovat tehneet J. & T. Löytty.
Löytyykö siis cd:tä, jossa kyseinen kappale on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Syksy ja lehmä -runo löytyy v. 1979 ilmestyneestä kirjasta Kukurikuu: runoja, lauluja ja leikkejä perheen pienimmille (kustantaja Gummerus). Kirjan tekijät ovat Jaakko ja Kaija Löytty sekä Tuomo Lahdelma ja Erkki Tiusanen. Kirjassa on myös runon nuotit ja ideointi runon käyttöön.

Äänitteenä se näyttäisi olevan olemassa vain vanhana Kukurikuu-nimisenä c-kasettina (ilmestynyt v. 1979).

Sekä runo että sen nuotinnos ovat hyvin lyhyitä.