Etsin sellaista joululaulua, jossa kertosäe on : päivän pukki ryynää ja sitten takaisin kortistoon. Kappale tuli Radio Suomessa viime viikolla, voikohan kukaan…

Kysytty

Etsin sellaista joululaulua, jossa kertosäe on : päivän pukki ryynää ja sitten takaisin kortistoon.

Kappale tuli Radio Suomessa viime viikolla, voikohan kukaan auttaa, vaimo sannoo että olen itse keksinyt koko jutun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on todennäköisesti Vilperin Perikunnan kappale Joulupukki (Easy Livin'). Yhtye on levyttänyt kappaleen aiemmin eri sanoilla nimellä Piirimyyjä.

Kappaleen voi kuunnella https://www.youtube.com/watch?v=61k7ku8_YsQ