Otsikko
Etsin sellaista CD-levyä, jolla olsi KYRIE ELEISON. Ostaisin omaksi, mutta lötyyköhän Suomesta?

Kysytty

Etsin sellaista CD-levyä, jolla olsi KYRIE ELEISON - mielellään saisi olla kreikankielinen versio .
Ostaisin omaksi, mutta lötyyköhän Suomesta? Ellei, niin mistä neuvoisitte etsimään?!

Vastaus

Vastattu

Kokeilin Helmet-hakua ja löysin 20 eri CD-levyö, joissa Kyrie Eleison esitetään kirkkoslaaviksi tai latinaksi. Linkki hakutulokseen

Esim. Creatio : meditative Hildegard von Bingen / Hildegard von Bingen ; Vox Silentii tai Enfers / Degout, Pichon, Pygmalion

Kreikankielisenä löysin kappaleen Amazon.com nettipalvelusta eli sen voisi ostaa itselleen netissä kuunneltavaksi.

Eikonan: Abundant Mercy (The Polyeleos)  https://www.amazon.com/gp/product/B00VSAPPO2/ref=dm_ws_sp_ps_dp

Amazon.comista löytyy myös CD-lvevyjä, joissa laulu on, mutta en löytänyt niistä kreikankielistä versiota. Linkki hakutulokseen

Myös toisesta suuresta nettimusiikkikaupasta eli CDON.cominta löytyy Gregoriaanista kirkkolaulua. Palvelu ei löytänyt Kyrie eleison laulua nimellä.  Linkki hakutulokseen.