Etsin selkokielisiä lastenkirjoja ja satukirjoja, onko oulun kirjastoissa joitakin? Vinkkaisitko? Päiväkoti-ikäisille sopivia. Kiitos :)

Kysytty
8.2.2013

Hei, etsin selkokielisiä lastenkirjoja ja satukirjoja, onko oulun kirjastoissa joitakin? Vinkkaisitko? Päiväkoti-ikäisille sopivia. Kiitos :)

Vastaus

Vastattu
11.2.2013
Päivitetty
11.2.2013

Esimerkiksi:
Omppukokoelman kuvakirjoja:
- Dunbar: Pingviini
- Kaunis Helmi
- Missä Totti on?
- Inkpen: Saparo on pulassa
- Király: Lunta sataa, Lupo!
- Mickwitz: Hei
- Kallioniemi: Bambi

Selkosatuja:
- Kolmiosainen Satuklassikot -sarja, jossa perinteisiä satuja.
- Simola: Miten joutsen sai mustat jalat?

0 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.