Etsin selkokielisiä lastenkirjoja ja satukirjoja, onko oulun kirjastoissa joitakin? Vinkkaisitko? Päiväkoti-ikäisille sopivia. Kiitos :)

Kysytty

Hei, etsin selkokielisiä lastenkirjoja ja satukirjoja, onko oulun kirjastoissa joitakin? Vinkkaisitko? Päiväkoti-ikäisille sopivia. Kiitos :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi:
Omppukokoelman kuvakirjoja:
- Dunbar: Pingviini
- Kaunis Helmi
- Missä Totti on?
- Inkpen: Saparo on pulassa
- Király: Lunta sataa, Lupo!
- Mickwitz: Hei
- Kallioniemi: Bambi

Selkosatuja:
- Kolmiosainen Satuklassikot -sarja, jossa perinteisiä satuja.
- Simola: Miten joutsen sai mustat jalat?