Otsikko
Etsin satukirjaa, jossa satu palikali, satu pienestä pojasta, joka heittää palikoita palikkalaatikkoon, ja palikat alkavat elämään ja voihkivat kivusta. Satua…

Kysytty

Etsin satukirjaa, jossa satu palikali, satu pienestä pojasta, joka heittää palikoita palikkalaatikkoon, ja palikat alkavat elämään ja voihkivat kivusta. Satua luettu pojalleni pienenä synt. 1988.

Vastaus

Vastattu

Anneli Pikkasen satu Pali-Kali sisältyy kokoelmaan Kirjava : satuja ja tarinoita (WSOY, 1978).