Etsin satua kahdesta jäniksestä, jotka kertovat toisilleen kuinka paljon toisiaan rakastavat... Sadun nimi voisi olla ehkä jotain "Näin paljon sinua rakastan"…

Kysytty

Etsin satua kahdesta jäniksestä, jotka kertovat toisilleen kuinka paljon toisiaan rakastavat... Sadun nimi voisi olla ehkä jotain "Näin paljon sinua rakastan" tms. Osaisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sam McBratneyn kuvakirjassa Arvaa kuinka paljon sinua rakastan? (WSOY, 1997, 951-0-21978-9) iso ja pieni jänis yrittävät ylittää toisensa rakkauden määrässä: pikku pupu melkein voittaa, kun sanoo rakastavansa isoa pupua niin paljon kuin täältä on matkaa kuuhun, mutta iso pupu panee vieläkin paremmaksi: hänpä rakastaa pikku pupua niin paljon kuin täältä on matkaa kuuhun JA TAKAISIN.