Etsin sanoja The Renegades yhtyeen kappaleeseen "My Heart Must Do the Crying", löytyisikö niitä jostain?

Kysytty

Etsin sanoja The Renegades yhtyeen kappaleeseen "My Heart Must Do the Crying", löytyisikö niitä jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun englanninkielisiä sanoja ei näytä löytyvän mistään. Suomenkieliset sanat löytyvät esim. Suuresta toivelaulukirjasta nro 12 (Salattu suru)