Etsin sanoja Ragni Malmstenin lastenlaululle Pikku nukkumatti. Mistähän löytyisi?

Kysytty

Etsin sanoja Ragni Malmstenin lastenlaululle Pikku nukkumatti. Mistähän löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Jerry Högstedtin vanhaan irlantilaiseen kansansävelmään pohjautuva Pikku Nukkumatti. Suomenkieliset sanat lauluun on tehnyt Kerttu Mustonen.

Löydät laulun sanoineen esimerkiksi Suuren toivelaulukirjan osasta 4 (toim Aapleli Vuoristo, useita painoksia, s. 96).

https://finna.fi/Record/ratamo.38067