Etsin samankaltaista luettavaa kuin Jenni Multisillan kirjat. Ei liian pelottavaa jännitystä, ehkä käsittelee nuorten aikuisten elämää ja hyvin kirjoitettua.

Kysytty

Hei!
Etsin samankaltaista luettavaa kuin Jenni Multisillan kirjat. Ei liian pelottavaa jännitystä, ehkä käsittelee nuorten aikuisten elämää ja hyvin kirjoitettua.

Vastaus

Vastattu

Voisit ehkä pitää Sara Osmanin uutuusromaanista Kaikki mikä jäi sanomatta. Nuorten aikuisten kirjallisuudestakin löytyy varmasti paljon kriteerisi täyttäviä teoksia, esimerkiksi Emma Luoman Perhosten aika.

Jos jännärit ovat mielestäsi usein liian pelottavia, voit kokeilla lukea hiukan kevyempää jännitystä, ns. ”cosy crime” kirjallisuutta, esimerkiksi Alan Bradleyn Flavia de Luce-sarjaa, Louise Pennyn Gamache-sarjaa tai Elly Griffithsin Ruth Galloway-sarjaa.