Etsin saksankielisiä äänikirjoja Helmet-palveluista. Miten näitä löytyisi, ja onko näitä lainattavissa?

Kysytty

Etsin saksankielisiä äänikirjoja Helmet-palveluista. Miten näitä löytyisi, ja onko näitä lainattavissa?

Vastaus

Vastattu

Meillä on hyvin vähän saksankielisiä äänikirjoja Helmet kirjastoissa. Helmet haulla löytyy vain 210 kappaletta. Helmet hakutulos

suurinta osaa niistä voi lainata ja varata omaan lähikirjastoon lainattavaksi.