Etsin ruotsin kielen kertauskurssia työelämän tarpeisiin. Kurssikirjaan pitäisi kuulua ehdottomasti cd:t. Kuulen ruotsia päivittäin työpaikallani ja jonkin…

Kysytty

Hei, etsin ruotsin kielen kertauskurssia työelämän tarpeisiin. Kurssikirjaan pitäisi kuulua ehdottomasti cd:t. Kuulen ruotsia päivittäin työpaikallani ja jonkin verran luen myös lyhyitä ruotsinkielisiä sähköposteja lähinnä talous- ja terveydenhuoltoalalta. Ruotsin kieli on ruostunut ja haluaisin hyödyntää työmatkat cd:itä kuunnellen ja kieltä kerraten. Vanhoista kysymyksistä löysin jotain vastaavaa, mutta vastauksena annettuja kurssimateriaaleja ei tuntunut enää löytyvän helposti nettikaupoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla on muutama työelämän ruotsin kielen oppikirja, joihin kuuluu myös cd. Kaikkia kursseja näyttää olevan myytävänä. Kurssit saa lainaan myös kirjastosta.

- Reflex : uppdatera din svenska / Timo Jokisalo, Ritva Minni (oppikirja + cd, 3. p. 2013)
- Väl bemött / Tiina Halonen, Ulla Kaukola (kirja + cd + cd-rom, 2005)
- Så klart : svenska på jobbet / Nina Numminen & Mats Malm (kirja + cd, 2005)