Etsin runoa Kymmenen ihanaa varvasta. Muistelisin, että se on Lassi Sinkkosen runo. Kuulun työväenopiston runopiiriin ja haen siksi runoa.

Kysytty

Etsin runoa Kymmenen ihanaa varvasta. Muistelisin, että se on Lassi Sinkkosen runo. Kuulun työväenopiston runopiiriin ja haen siksi runoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Lassi Sinkkosen "Kun on näin hurmaavat varpaat". Se löytyy teoksesta Sinkkonen, Lassi: Väljät vaatteet, 1966.