Etsin runoa, joka alkaa "Puhu minulle rakkaudesta vasta huomispäivänä sillä jos tänään puhut puhut pimeälle joelle..."

Kysytty

Etsin runoa, joka alkaa "Puhu minulle rakkaudesta vasta huomispäivänä sillä jos tänään puhut puhut pimeälle joelle..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Aulikki Oksasen kirjoittama ja se sisältyy ainakin kokoelmaan Sinua, sinua rakastan.