Etsin romaania, jonka luin 80-luvulla. Olen aina muistellut, että kirjan nimi oli Ikuisesti sinun, mutta en löydä kirjaa enää tuolla nimellä.

Kysytty

Etsin romaania, jonka luin 80-luvulla. Olen aina muistellut, että kirjan nimi oli Ikuisesti sinun, mutta en löydä kirjaa enää tuolla nimellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juonikuvaus muistuttaa Danielle Steelin teosta "Ikuisesti sinun" (WSOY, 1979). Kirja on saatavilla Järvenpään kaupunginkirjastossa. Aikuistenosastolla teosta on 2 kappaletta ja varastossa yksi.