Etsin rock-biisiä, joka on tehty 90-luvulla. Bändi on amerikkalainen. Biisin videossa esiintyy kadonneiden lasten kuvia. Luultavasti sanoitus käsittelee samaa…

Kysytty

Hei,

Etsin rock-biisiä, joka on tehty 90-luvulla. Bändi on amerikkalainen. Biisin videossa esiintyy kadonneiden lasten kuvia. Luultavasti sanoitus käsittelee samaa aihetta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on Soul Asylum -yhtyeen kappale Runaway train, ja se sisältyy vuonna 1992 ilmestyneeseen äänitteeseen Grave dancers union. Kappaleen sanat löytyvät internetistä ainakin osoitteesta http://www.google.fi/search?hl=fi&q=soul+asylum+runaway+train&btnG=Goog….
Kirjastojen tietokannoista voi etsiä tietoa siitä, mistä kirjastosta äänitettä tai nuottia olisi saatavilla. YouTubessa on ainakin Soul Asylum -yhtyeen live-versio em. teoksesta.