Etsin ranskalaista elokuvaa Kaikkien rakkaitteni puolesta (Au nom de tous les miens, 1983). Olen katsonut elokuvan viimeksi VHS:ltä 90-luvun alussa. Löytyykö…

Kysytty

Etsin ranskalaista elokuvaa Kaikkien rakkaitteni puolesta (Au nom de tous les miens, 1983). Olen katsonut elokuvan viimeksi VHS:ltä 90-luvun alussa. Löytyykö mistään elokuvan DVD-julkaisua englanninkielisillä teksteillä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

FINNA-tietokannan  mukaan Kaikkien rakkaitteni puolesta -elokuva on saatavilla videokasettina muutamassa suomalaisessa kirjastossa, mutta ei DVD:nä.

Kaukolainana  paikallisen kirjaston kauta sen voi saada ainakin Vampulasta, Seinäjoelta, Säkylä, Lapualta, Salosta ja Rovaniemeltä.

Lähde:

finna.fi

https://finna.fi/Search/Results?sort=relevance&bool0%5B%5D=AND&lookfor0…