Etsin pyttipannusta kertovaa laulua. Pyttipannuu, pyttitpytti pyy...Mitä sä oot siihen pannu kysyy jannu Tampereen.

Kysytty

Etsin pyttipannusta kertovaa laulua. Pyttipannuu, pyttitpytti pyy...Mitä sä oot siihen pannu kysyy jannu Tampereen.

Vastaus

Vastattu

Lastu-kirjastojen tietokannasta löytyy Jaakko Tepon Rasvainen pyttipannu, lastenmusiikkiyhtyeen Sotta ja Pytty laulu Pyttipannu sekä Olli Ahvenlahden säveltämä ja Kalle Väänäsen sanoittama Pyttipannussa on munaa, jonka Heikki Kinnunen on esittänyt. Se löytyy levyltä Revyylauluja.

YouTubesta kuuntelun perusteella etsimäsi laulu ei ole mikään näistä.

Etsin myös Yleisradion Fono-tietokannasta ja Kansalliskirjaston Finnasta, mutta lisää pyttipannu-lauluja ei niistäkään löytynyt.