Etsin Peter F. Hamiltonin ja Andy McNabin tyyppisiä kirjailijoita, osaatko suositella muita?

Kysytty

Etsin Peter F. Hamiltonin ja Andy McNabin tyyppisiä kirjailijoita, osaatko suositella muita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomennettua jännityskirjallisuutta aiheena terrorismi,vakoilu ja/tai
sota on esimerkiksi seuraavilla kirjailijoilla: Alistair McLean,Ken Follett,
Jack Higgins, Mark Bowden.
Kotimaisista kirjailijoista esim.Ilkka Remes kirjoittaa
romaaneja aiheenaan kansainvälinen terrorismi.