Etsin partituuria Gaetano Donozettin oopperasta Anna Bolena. Myös pelkkä nuotti Enriquen ja Giovannan duettoon ensimmäisestä näytöksestä "Ah! Qual Sin cercar…

Kysytty

Etsin partituuria Gaetano Donozettin oopperasta Anna Bolena. Myös pelkkä nuotti Enriquen ja Giovannan duettoon ensimmäisestä näytöksestä "Ah! Qual Sin cercar non oso" riittäisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetin aineistohausta, http://www.helmet.fi/fi-FI, löytyy pianopartituuri: Anna Bolena, tragedia lirica in due atti di Felice Romani / Gaetano Donizetti. Kaikkiaan löytyy viisi Donizettin partituuria hakusanalla Anna Boleno. Valitettavasti tällä hetkellä ei ole pääsyä Violaan, Suomen kansallisdiskografiaan, joten en voi tarkistaa, löytyisikö lisää partituureja jostain erikoiskirjastosta.