Etsin Pablo Nerudan runon Walking Around suomennosta "Kävelyllä", jonka on kääntänyt Tuomas Anhava. Se löytyy Aale Tynnin toimittamasta kokoelmasta…

Kysytty

Hei.

Etsin Pablo Nerudan runon Walking Around suomennosta "Kävelyllä", jonka on kääntänyt Tuomas Anhava. Se löytyy Aale Tynnin toimittamasta kokoelmasta Kaksikymmentäyksi Nobel-runoilijaa (WSOY, 1976).

Vastaus

Vastattu

Pablo Nerudan runosta Walking Around on kaksi suomennosta, Aale Tynnin ja Matti Rossin. Tuomas Anhavan suomennoksesta ei löydy tietoja.

Matti Rossin suomennos sisältyy teokseen Näin ihminen vastaa : valikoima espanjankielisen Amerikan runoutta (Tajo, 1964).

http://runotietokanta.kaupunginkirjasto.lahti.fi/fi-FI/

1 ääntä

Kommentit

Miten niin "Tuomas Anhavan suomennoksesta ei löydy tietoja"? Itse tuossa kysymyksessähän annetaan tiedot siitä.