Etsin ostettavaksi kirjaa: Kotiseutumme värikuvina: Leppävirta. Sitä ei vaan tunnu löytyvän mistään, olisiko vinkkejä?

Kysytty

Etsin ostettavaksi kirjaa: Kotiseutumme värikuvina: Leppävirta. Sitä ei vaan tunnu löytyvän mistään, olisiko vinkkejä?

Vastaus

Vastattu

Kovin huonolta näyttää. Suurimmista nettiantikvariaateista ei löytynyt kirjaa. Kenties niihin kannattaisi pistää ostoilmoitus?

Vuoden mittaan voisi käydä katsomassa myös Vanhan kirjallisuuden päivät Sastamalassa, Sylvään koululla. https://vanhankirjallisuudenpaivat.com/. sekä Turun ja Helsingin kirjamessut. Messuilla on omat antikvariaattiosastot.

Kenties myös Tori.fi ja Huuto.net ostoilmoitukset voisivat tuottaa tulosta.