Etsin nuottia Oskar Merikannon kappaleeseen [Karjalan termäsill']. Laulusta olen löytänyt sekakuoro- ja koululauluversioita sointumerkein, mutta haluaisin…

Kysytty

Etsin nuottia Oskar Merikannon kappaleeseen [Karjalan termäsill']. Laulusta olen löytänyt sekakuoro- ja koululauluversioita sointumerkein, mutta haluaisin harvinaisemman lauluääni ja piano -version. Laulu tunnetaan myös nimellä Vienan-Karjalaisen laulu tai Vienankarjalaisen laulu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olavi Ingmanin kirjassa Laulu ja soitto: säestykset laulukirjaan Laula sinäkin on kappaleesta versio, joka voisi olla haettu. Kirja on lainattavissa Porin kaupunginkirjastossa.