Etsin nuotteja seuraaviin valsseihin: Finlanders, Viimeinen Tango(on siis nimestään huolimatta valssi) sekä valssiin nimeltä Häävalssi. En tiedä kenen tämä…

Kysytty

Etsin nuotteja seuraaviin valsseihin: Finlanders, Viimeinen Tango(on siis nimestään huolimatta valssi) sekä valssiin nimeltä Häävalssi. En tiedä kenen tämä jälkimmäinen valssi on, mutta sen laulaa ainakin Sauli Lehtonen Kauneimmat häävalssit-cd-levyllä. Nuotit olisi siis tarkoitus toimittaa bändille, jotta he pystyisivät nämä soittamaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaj Wessmanin ystävänsä häihin säveltämä kappale Häävalssi ("Maailmaa katselen silmin rakastunein"; esittäjä Sauli Lehtonen; sanat Esa Nieminen) löytyy valitettavasti vain äänitteenä. Nuotteja valssiin ei ole julkaistu. Osaisikohan joku bändistä tai joku tuttavamuusikko nuotintaa kappaleen kuuntelemalla äänitettä?

Pulmallinen on myös toinen kysymäsi kappale eli Finlandersin esittämä valssi nimeltä Viimeinen tango. Sen nimistä kappaletta ei löydy lainkaan Finlandersin levyiltä (tarkistettu mm. Suomen kansallisdiskografia ja nuottiaineiston kansallisbibliografia Violasta https://viola.linneanet.fi sekä Finlandersin ajantasaisilta kotisivuilta http://www.finlanders.fi/). Viimeinen valssi -niminen laulu (säv. Barry Mason) Finlandersilta kyllä löytyy, ja sitä ovat esittäneet heidän lisäkseen monet muutkin. Siihen on nuotit useassa nuottijulkaisussa, mutta se ei siis ehkä ole hakemasi kappale.