Etsin nuotteja ja sanoja Saija Varjuksen levyttämään lauluun Vain yksi päivä. Ukulelen kanssa sitä haluaisin opetella, sointumerkit sanojen lisäksi riittäisi.

Kysytty

Etsin nuotteja ja sanoja Saija Varjuksen levyttämään lauluun Vain yksi päivä. Ukulelen kanssa sitä haluaisin opetella, sointumerkit sanojen lisäksi riittäisi.

Vastaus

Vastattu

Tämän kappaleen nuotteja ei valitettavasti kirjastojen kokoelmista muualtakaan Suomesta löydy. Karaoke-DVD:llä  "Sävel soi : Volume 4, 21 suosittua iskelmää vuosien varrelta" on kappaleen sanat. DVD on Lapin kirjastojen kokoelmissa:

https://lapinkirjasto.finna.fi/Record/lapinkirjasto.1293288#componentpa…