Etsin nuotteja Chisun kappaleeseen Onni. Onko tätä olemassa jossain nuottikirjassa tai muussa aineistossanne? Haulla en löytänyt tuloksia.

Kysytty

Hei,
Etsin nuotteja Chisun kappaleeseen Onni. Onko tätä olemassa jossain nuottikirjassa tai muussa aineistossanne? Haulla en löytänyt tuloksia.

Vastaus

Vastattu

"Onni"-kappaleesta ei ole julkaistu nuotteja. Netistä löytyy kappaleeseen epävirallisia sointukarttoja mutta ei melodianuotinnosta.

https://tabs.ultimate-guitar.com/tab/chisu/onni-chords-1863527