Etsin (mielellään varhaista, Kalliomaan Kammoittava kreivi olisi hyvä) suomennosta Bram Stokerin Draculan eräästä kohdasta.

Kysytty

Etsin (mielellään varhaista, Kalliomaan Kammoittava kreivi olisi hyvä) suomennosta Bram Stokerin Draculan kohdasta "There are darknesses in life and there are lights. You are one of the lights, the light of all light."

Vastaus

Vastattu

Finna haku löytää "Kammoittavan kreivin" Mikkelistä, Jyväskylästä ja Oulusta. Finna haku

Kenties suomennos selviäsi puhelinsoitolla?