Etsin Massey Fergoson TE-F 20 korjausopasta tai Varaosakirja Ferguson TE-20 tai sittenlöytyiskö Sparex TE-20 Tractors

Kysytty

Etsin Massey Fergoson TE-F 20 korjausopasta

tai Varaosakirja Ferguson TE-20 tai sittenlöytyiskö Sparex TE-20 Tractors

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielistä korjausopasta tai varaosakirjaa ei Suomen kirjastoista löydy.

Salon kaupunginkirjastosta löytyy englanninkielinen korjausopas nimeltä Massey-Ferguson shop manual: Models TE20,TO20,TO30.
Kirjaa voi pyytää kaukolainaksi Nurmon kirjaston kautta.

Kyseistä korjausopasta myy Alfamer Oy.
Alfamerin yhteystiedot ovat:
Alfamer Oy
Hämeentie 68
00550 Helsinki
www.alfamer.fi