Etsin Marjatta Pokelan Karamellioopperaa ( CD-äänite ja nuotit tai libretto). Raisio ja Turku ovat lähimmät musiikkikirjastot. En löytänyt mitään hakua, jolla…

Kysytty

Etsin Marjatta Pokelan Karamellioopperaa ( CD-äänite ja nuotit tai libretto). Raisio ja Turku ovat lähimmät musiikkikirjastot. En löytänyt mitään hakua, jolla olisin voinut itse etsiä kotikoneelta.
Kysynkin miten etsiä itse? Ja lisäksi kiinnostaisi heti tietää löytyykö estimiäni juttuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marjatta Pokelan Karamellioopperaa voi hakea Vaski-verkkokirjastosta teoksen nimellä Karamelliooppera. Kun hakua ei rajaa, tulokseksi saa sekä äänitteitä että nuotteja.
Vaski-verkkokirjaston musiikin hakusivu löytyy osoitteesta
http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=findm&sesid=1215085965&ulang=…
Pokelan teos sisältyy useiden Varsinais-Suomen kirjastojen kokoelmiin.
Asiasanoilla lastenlaulut ja ooppera löytyy Vaskista muitakin kiinnostavia lastenoopperoita.