Etsin mahdollisesti 60- tai 70-luvulla tehtyä pop-kappaletta, jossa on kappaleen keskellä yhtäkkinen repivä ja irroitteleva kitarasoolo, joka on täysin muun…

Kysytty

Hei, etsin mahdollisesti 60- tai 70-luvulla tehtyä pop-kappaletta, jossa on kappaleen keskellä yhtäkkinen repivä ja irroitteleva kitarasoolo, joka on täysin muun kappaleen vastakohtana (muuten kauniin melodinen). Kappaleen mieslaulajalla on myös pehmeä lauluääni. En muista kappaleen esittäjää tai nimeä, mutta sitä soitetaan usein Radio Nostalgialla.

Onko mitään tietoa mikä kappale ja esittäjä olisi kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Tuntomerkit sopivat useampaankin kappaleeseen, mutta tässä joitakin kollegoiden ehdotuksia:

- Santanan Europa

- Love-yhtyeen kappale A House is not a Motel

- David Bowien Space Oddity

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Europa = Vysotskin Ystävän laulu?